Saturday, July 20, 2013

Untukmu Sahabat....


Hari ni nak buat luahan hati sikit… Hari ni juga dah masuk 11 Ramadan dan dah masuk bulan Julai… Sebenarnya saya rasa terkilan sedikit kepada satu pihak yang memang saya kenal sejak sekolah lagi… saya tak tahu la kenapa sejak beberapa tahun ni, pihak tersebut selalu melakukan sesuatu yang membuatkan saya ni tak pernah wujud dalam hidup diorang dan tak pernah kenal  antara satu sama lain…. Saya pernah komen kepada satu pihak tersebut… Saya tahu saya dah jarang nak bertegur sapa dengan diorang, al-maklumlah busy dengan hal assignment segala bagai… Saya dah rasa macam diri saya ni sebagai orang asing a.k.a makhluk asing dari planet atau orang dari Perancis yang berkomunikasi dengan orang Melayu menggunakan bahasa Perancis... Paling menyakitkan apabila anda hanya berkomunikasi dengan rakan anda yang lain dan mengabaikan diri saya yang hadir untuk bertanya… Mujurlah ada yang masih ingat dan kenal saya… Tapi ingatlah saya masih merindui dan menyayangi anda…. Saya bersama anda agak lama… Bermain dan belajar bersama dari situ saya baru mengenali  erti persahabatan… Terima kasih kerana menjadikan saya sebagai salah seorang sahabat sewaktu ketika dahulu.... dan ini juga untuk kalian,


1 comment:

komen la citer sy......