Thursday, June 6, 2013

Cuti Oh Cuti!



Alamak! Cuti saya dah nak habis la pulak! Haish! Rasa macam sekejap je dok rumah... Lepas ni tak boleh la jadi suri rumah sepenuh masa (ayat macam aku dah kahwin je... eh! belum tiba masanya lagi)... Tak pa! Tinggal dua semester lagi untuk dapatkan diploma aku.... Lepas ni kena fikir la nak kerja ke study... bagi aku nak sambung lagi kut... Insya-Allah.. kalau ada rezeki dalam masa terdekat ni... Amin..

Sebut je cuti.. semua seronok sebab boleh rehat... hahaha.. termasuk la aku.. cuti sekolah dengan cuti uni ni lain sikit aku rasa.. ye la! bila dekat sekolah, waktu cuti mesti ada kerja sekolah nak kena siapkan. bila masuk je cikgu yang sama kita jumpa then mintak kerja sekolah (itu kalau cuti mid term je cam tu).. kalau cuti hujung tahun semua budak sekolah gi kelas tambahan sebab nak catch up awal syllabus nak belajar next year... 

Kalau cuti uni lain sikit... cuti mid term tu sama je ngan cuti sekolah but seminggu je la paling lama.. kalau cuti hujung tahun tu lain sikit.. semua tak fikir nak belajar apa sem depan.. sebab result keluar lambat..Balik rumah relax kepala otak je.. tak payah fikir apa-apa.. Sampaikan nak menulis pun rasa macam tak biasa pegang pensel... ish! Sampai macam tu sekali la... Hahaha... 

But! Zaman yang paling aku rasa rindu gila bila zaman sekolah... banyak benda yang aku rasa macam tak nak je tinggal... hehehe... zaman uni pun apa kurangnya... aku akan tetap rindu zaman-zaman ni... 


0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......