Tuesday, May 28, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia.. :P


 
Dah lama aku tak update blog ni... Haish! Bila dah update macam-macam nak cerita... Aku dah dok rumah dah dekat 2 bulan dah.. tak lama lagi dah nak masuk sem 5... wah! cepatnya... dah tak lama lagi pulak aku dah masuk 20 tahun.. Mak aiii... cepat gilerr....
Ah!!!!! Bila dah balik UiTM tak boleh la nak tengok and download cerita 'Sebenarnya Saya Isteri Dia"... Wah! Lagi beberapa episode je nak habis cerita tu... Haish! Tak boleh jadi ni.. Balik ni aku kena cari sapa yang ada cerita tu... serious aku dah baca novel dia... tersangatlah sweet.. kalau tengok cerita pun dah angau tahap tak ingat... Apatah lagi novel dia.... Memang awesome! 

Waktu first ditayangkan tu, aku tak berminat nak tengok... Sebab mak aku cakap tak best... Hahaha... At last kawan aku sorang ni rajin men 'download' cerita tu so aku copy je la tanpa tengok cerita tu... lepas tu, kawan aku tu cerita la yang dia dah baca novel tu n she said that novel tu sweet sangat... Dia suruh aku beli pulak novel tu.. Nasib baik pusat bandar dekat Parit Buntar ni ada novel tu... 


Lepas je beli balik rumah terus baca novel tu sampai habis dalam masa 2 hari je sebab kakak aku nak baca pulak... Memang aku senyum je la bila baca... Orang boleh cakap aku ni putus fius bila senyum sorang- sorang... Haish! Nak wat cam ner... Firash tu sweet sangat.... Boleh angau aku... 

But, the truth is this drama and novel totally awesome and interesting....

p/s: bila la aku nak dapat Anthem pulak yerr.... novel tu je aku tak jumpa lagi....

1 comment:

komen la citer sy......