Monday, October 21, 2013

S-C-A-N-D-A-L


Hahaha.. terasa nak ketawa je bila teringat balik kisah-kisah waktu sekolah dulu… Bila ingat balik rasa macam nguksss sebab tak pernah dibuat orang malu tak bertempat, takut dengan lelaki pun satu hal… Apa la kau ni… Sekarang, perangai tu ada la siki tapi boleh disembunyikan la…
Dah besar dah semua orang… termasuk la scandal- scandal yang pernah jadi bahan scandal aku… Problemnya, bila ada misunderstanding dan ada “orang dengki”… Entah la apa hal diorang dengki sangat pun aku tak tau la…

Ingat lagi waktu form 3, memang menyakitkan hati bila kena scandal dengan classmate sendiri… Huh! Tebal muka aku bila nak jumpa… yela! Dah la dua dua orang terpaksa masuk kelas first untuk class math (waktu tu semua pelajar terpaksa distribute masuk kelas ikut gred… aku dengan dia ni pulak tersesat masuk kelas depan[ kiranya kelas yang target A la] stress betul)… dah la kelas tu habis awal then masuk je ordinary kelas tinggal dua orang je… orang lain tak habis lagi… lagi masalah bila dua2 bisu seribu bahasa waktu dalam kelas… takut orang cakap macam-macam…. Padahal kalau dekat rumah tu boleh je sembang guna SMS, dekat depan memang buat macam orang tak kenal je… Masalah- masalah…  Yang paling sakit hati bila cikgu sains aku kenen2 aku dengan dia everytime in his class… betapa aku rasa sengsara nya bila aku masuk kelas dia… sabar je la…

Ada je, a guy call me every night sebab nak mintak couple dengan aku... Huhuhu... Waktu tu memang aku macam nak campak je handset sebab tak larat nak melayan... Padahal dia minat dekat kawan aku, tertiba dia boleh pulak nak dekat aku... Biasa la lelaki... 


Sekarang hanya la kenangan zaman sekolah… After that, memang aku dah tak kena scandal dengan satu sekolah or satu kelas… For some reason are I have someone and I am talkative with others…


0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......