Thursday, April 18, 2013

My mum n I...

Sekarang ni, I tengah cuti sem yerr... huhuhu... dok rumah 2 bulan tak tahu nak buat apa je...

Keluar dengan kawan2 pun kejap je.. tak boleh lama2... hehehe.. nak praktis bawak keta pun.. keta tak dak... lagi la cek boring dok rumah...

Ok! Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal cuti aku... aku nak cerita pasal perbualan di antara mak aku dan aku pasal Mr. D...

Mama: Kakngah tak wish apa2 ka b4 dia pi?
Aku: (biar betul mak aku ni) tak pun dia tu heartless sangat... bukan heran pun
Mama: Ala sekali sekala perempuan flirt lelaki... ustaz pun cakap kalau kita suka kat dia tak kalau kita perempuan mula dulu
Aku: (Ah! Sudah... mak aku ni macam dh suka ja dgn dia.. haish! Masak aku mcm ni) hurmmm....

Serba sedikit aku nak cerita macam mana mak aku bg green light untk aku berkwan dgn mr.D.. tapi persoalannya mr.D tu suka ke dekat aku?

0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......