Wednesday, February 13, 2013

Update~~

                             



...اسلام عليكم
Aku sudah selamat sampai ke UiTM petang semalam.. Cuti seminggu terpaksa di'short'kn kepada 4 hari disebabkan perkara-perkara tertentu.. Al-maklumlah 'orang penting'... So, semalam aku tidur di bilik rakan 'seangkatan' dengan aku di tingkat 3.. (Jenuh budak ground floor nak panjat tangga pi tingkat atas).. Alhamdulillah tak ada apa yang berlaku malam tadi... Tadi ada la aku nampak beberapa budak perempuan a.k.a siswi yang tak balik or yang 'senasib' macam aku... tak la rasa takut or peliks sebab ada budak lagi la kesian tak boleh nak balik rumah, at least aku balik juga even 4 days...

So let's change the mood... semalam mood aku agak kejiwangan la jugak... aku ada dapat satu ayat ni.. kejap ekk aku upload kn...
-
-
-
-
-
jeng, jeng, jeng



kepada sesiapa yang memendam perasaan sayang or cinta kepada seseorang, patut baca and praktikan.. Insya-Allah korang akan tenang...





0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......