Monday, December 31, 2012

20 years old


Dah nak habis 2012.. rasa sekejap je nak masuk 20 tahun... Ish! terasa tua la pulak walaupun my belated day semalam.. hehe... tahun ni macam-macam jadi... ada kenangan manis pahit tawar payau masin semua ada laa... 

Sebut pasal umur ni.. pejam celik pejam celik dah berada dalam usia yang memang dikatakan boleh la orang nak masuk minang dah... Wah I'm not ready yet to have responsibility as a wife and a mother... Kawan aku siap suruh aku kahwin waktu aku tengah study.. Mak oi! Kau ingat senang mak aku nak lepas anak dara sorang yang rasanya tak complete lagi nak jadi isteri mithali... Hahaha.. You know me enough, right MAMA? 

Certain woman EXCITED gila nak kahwin... ada pulak yang TAK nak kahwin... Yang excited tu maybe dah ada calon kut.. Tu yang nak kahwin tu...Ada yang excited nak kahwin tapi tertiba sampai sekarang tak kahwin... Yang tak nak kahwin ni pulak.. aku tak sure la what reason yang menyebabkan diorang ni avoid untuk berkahwin... Kadang-kadang ada setengah tu takut nak kahwin la segala bagai... tapi bila tengok cerita or suami isteri yang sweet mweet terdetik pulak hati tu nak kahwin... Kadang-kadang ada pulak yang cakap memang TAKKAN kahwin tapi lepas selang bape tahun tup tup dapat kad jemputan tertera nama sekian sekian.. hahaha.. lawak betul laa... 

Nak buat macam mana kan dah jodoh.. Allah s.w.t. yang menentukan semuanya yang ada di muka bumi, kita ni cuma merancang je... 



1 comment:

komen la citer sy......