Sunday, December 14, 2014

Life in Kelantan with xiongdi jiemei...


Hanya tinggal lagi seminggu untuk menghabiskan pembelajaran aku di semester 4 sebelum peperiksaan akhir bermula pada 30 haribulan ini (mark this that as my birthday ok?) 

Semua orang tertanya, apa yang aku buat sekarang... Now, I'm still study but in Degree Level at UiTM also... Don't feel insist because I'm not a brilliant student.. I was continue my study in Machangster, Kelantan.... Hahaha.... 

I almost cry when I got the offer letter that I should to continue my study in here... So far from my family... About six hours from here to my hometown (Cry baby) 

Aku ingatkan aku sorang je yang fikir macam tu, rupanya semua kawan-kawan aku merasakan benda  yang sama.... Dekat sini aku berada di kelas paling belakang dan penghuninya adalah majoriti bukan budak kelantanese... Dengan diorang la tempat untuk aku bergelak, menangis, berjimba, meluahkan segala yang terbuku di hati, belajar sekali, buat kerja tak siap sekali, copy jawapan orang lain, share jawapan, photostat jawapan, escape sampai KB semata-mata nak cari kedai makan... macam-macam la dengan diorang...

Aku perkenalkan seorang demi seorang:

Tiera Kana [Kak Long] (yang pakai tudung purple waktu dekat meja makan)
Qiu [Abang Ngah] (yang pakai baju hijau duduk hujung sekali)
Fazwan [Abang Lang] (yang pakai cap hitam)
Azalia [Kak Cess] (yang free hair)
Fanaa [Kak Teh] (yang pakai tudung pink)
Herry [Abang Ery] (yang second pic baru muncul, baju biru)
Oya [Kak Ya] (yang pakai tudung biru)
Wan [Baby] (yang pakai topi putih)
Me [Adik]



















0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......