Wednesday, November 14, 2012

Happy Day~~




Alhamdulillah, semua urusan yang berat bagi aku telah pun selesai.... So sekarang aku meronggeng dekat Pendang, Kedah (Rumah Pak lang aku).. Aku dekat sini dah dekat 3 hari, mai pun sebab nak tolong tengokan anak sedara sepupu aku nak SPM... Huhuhu (Good Luck 4 SPM yeaa)..

Balik Kedah terus cakap utagha hai... hehehe... Yea! Aku asal Parit Buntar tapi loghat aku Kedah... Tak heran la sebab aku dok utagha Perak... Kira ok la tu..

Bercakap tentang urusan, mesti tanya "Urusan Apa yang besar sangat tu, Kahwin ke?".. hehehe.. Idak ler.. Kalau kahwin teman dah panggil kome-kome semua ni datang kenduri teman... hehehe... (mentang-mentang la cuti sekolah, banyak kenduri pulak tu.... haish) 

8.11.12 - Aku test JPJ untuk lesen kereta.. Alhamdulillah aku lulus untuk kedua- dua ujian tersebut
9.11.12 - Result semester 3 keluar, Alhamudulillah aku lulus dengan cemerlang untuk kesemua subjek
p/s : Today,someone makes me feel happy .. shhh...

0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......