Sunday, January 16, 2011

[TroUbLe_MaKeR StorY]


Sebut je trouble maker mesti ingat orang yang menjadi pengganggu hidup orang lain kan..

Aku bukan nak kutuk lebih-lebih.. Just nak bagi peringatan je kepada trouble maker yang sering men 'trouble' kan hidup aku..

Cukup- cukup la kau wujud dalam handset aku, fb aku, blog, chat aku semua la yang berkenaan dengan aku yang kau selalu wujud~~

Dulu aku ingat lagi kau reply mesej aku masa aku hantar mesej berantai 4 forgiveness untuk sesiapa aku pernah buat salah especially kau laa.. kau kata kau pun mitak maaf n wish good luck kat kau.. waktu tu memang aku rasa kau bagi aku semangat yang mencurah- curah untuk menghadapi examination yang besar ni.. Thanks a lot..

Lepas pada tu, kita mesej macam biasa tapi aku tengok kau macam 'mau tak mau' a.k.a terpaksa mesej dengan aku. Disebabkan kesian cuz susah habiskan kredit hantar mesej kat kau.. Kau hanya layan 2 or 3 mesej jer.. Tapi aku still smile time tu. Walaupun kau buat aku macam tunggul kayu dekat tepi lebuh raya...

After that, kau suruh aku add kau kat dalam fb... Time tu aku rasa macam tebal muka 4 inch je bila kau beritahu kawan aku yang kau suruh aku add kau dalam fb.. Dulu aku add, kau reject.. Kawan aku siap betting dengan aku lagi.. Aku terpaksa add kau.. Tapi malangnya, kau tak pernah approve aku, kau akan approve perempuan yang high- class, loaded, genius segala bagai la.. tak macam aku tak dak orang pandang pun. Dh terhegeh- hegeh nak kat kau...

0 comments:

Post a Comment

komen la citer sy......